In de berichten die ik krijg vind ik meestal niet een toelichting op waarom ik een deel van de kosten niet terug krijg. Ook geen URL waar ik op kan klikken om die toelichting te vinden. Dat is best ongemakkelijk. Eén van beide, laatste is denk ik het gemakkelijkst, zou ik toevoegen voor domme mensen zoals ik die het gewoon niet erg goed begrijpen. Of een standaardtekst waarin aangegeven in mensentaal wat je moet doen om die toelichtign te vinden.
Je idee is om in onze mails een duidelijke toelichting te krijgen op je declaraties. Of in de mails duidelijk te zien waar je deze toelichting kunt vinden. Jouw idee hebben we besproken met onze collega’s.
Een toelichting in mails geven is niet mogelijk. In verband met de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) mogen wij in mails geen medische gegevens vermelden. In Mijn Zilveren Kruis kan je dit wel vinden.
We onderzoeken hoe we onze mails kunnen verbeteren. Want we snappen dat het lastig is om je declaraties terug te vinden. Helaas weten we op dit moment nog niet wanneer dit makkelijker wordt.
Welkom op Samen en dank voor het idee dat je met ons deelt.
Ik begrijp uit je idee dat je in onze berichten soms een toelichting mist. Goed dat je dit ons laat weten, want zo kunnen we dit misschien verbeteren.
Kun je aangeven welke berichten van ons je bedoelt? Gaat het om de e-mail die we na verwerking van een declaratie sturen? Of bedoel je het declaratieoverzicht dat je krijgt na een declaratie?
Dank voor de snelle reactie! Je idee is volgens mij helder. Je wil in onze e-mails een duidelijke toelichting krijgen op je declaraties. Of in de e-mails duidelijk zien waar je deze toelichting kunt vinden.
Ik pas daarom de status aan naar ‘Helder’. Nadat ik je idee met mijn collega’s heb besproken, plaats ik hier later onze reactie.