In de berichten die ik krijg vind ik meestal niet een toelichting op waarom ik een deel van de kosten niet terug krijg. Ook geen URL waar ik op kan klikken om die toelichting te vinden. Dat is best ongemakkelijk. Eén van beide, laatste is denk ik het gemakkelijkst, zou ik toevoegen voor domme mensen zoals ik die het gewoon niet erg goed begrijpen. Of een standaardtekst waarin aangegeven in mensentaal wat je moet doen om die toelichtign te vinden.
Hoi Theodam,
Je idee is om in onze mails een duidelijke toelichting te krijgen op je declaraties. Of in de mails duidelijk te zien waar je deze toelichting kunt vinden. Jouw idee hebben we besproken met onze collega’s.
Een toelichting in mails geven is niet mogelijk.
In verband met de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) mogen wij in mails geen medische gegevens vermelden. In Mijn Zilveren Kruis kan je dit wel vinden.
We onderzoeken hoe we onze mails kunnen verbeteren.
Want we snappen dat het lastig is om je declaraties terug te vinden. Helaas weten we op dit moment nog niet wanneer dit makkelijker wordt.
Heb je nog vragen?
Dan hoor ik het graag.
Hartelijke groet,
Halco
-
Offline
Halco - Zilveren Kruis
0
-
Annuleren
-
vind ik leuk
-
Meer
-
Annuleren
-
Offline
Theodam
als antwoord op Halco - Zilveren Kruis
0
-
Annuleren
-
vind ik leuk
-
Meer
-
Annuleren
Opmerking-
Offline
Theodam
als antwoord op Halco - Zilveren Kruis
0
-
Annuleren
-
vind ik leuk
-
Meer
-
Annuleren
Onderliggend