Beter info voor de telefoon medewerkers want elke keer moeten ze aan andere vragen hoe het zit.

Voormalig community-lid

Wat is het idee?

Als je belt moet je ten eerste lang wachten en dan krijg je een medewerker die telkens dingen moet vragen aan iemand anders of de lijn ligt er uit.

Je verwacht dat medewerkers goed op gehoopte zijn

Dit idee is gesloten
meer dan 1 jaar geleden
Bovenliggend
  • Zkachmea@72  Wat goed dat je je hebt aangemeld op Samen en meteen jouw mening deelt. Ik snap dat het vervelend is dat wanneer je belt er een wachttijd is en de medewerker je niet direct antwoord kan geven op je vraag. In deze periode van het jaar is het altijd drukker i.v.m. de wijzigingen voor het nieuwe jaar. Het komt dan helaas voor dat medewerkers niet direct alles weten en een hulplijn inschakelen. We hebben hier aandacht voor en proberen de overlast voor klanten zoveel mogelijk te beperken. Ben jij inmiddels wel geholpen of is jouw vraag nog onbeantwoord?

Reactie
  • Zkachmea@72  Wat goed dat je je hebt aangemeld op Samen en meteen jouw mening deelt. Ik snap dat het vervelend is dat wanneer je belt er een wachttijd is en de medewerker je niet direct antwoord kan geven op je vraag. In deze periode van het jaar is het altijd drukker i.v.m. de wijzigingen voor het nieuwe jaar. Het komt dan helaas voor dat medewerkers niet direct alles weten en een hulplijn inschakelen. We hebben hier aandacht voor en proberen de overlast voor klanten zoveel mogelijk te beperken. Ben jij inmiddels wel geholpen of is jouw vraag nog onbeantwoord?

Onderliggend