Hero Image

Contact op maat

Je hebt een vraag over je verzekering of wilt iets regelen. Wanneer kijk je dan op onze website en wanneer bel je liever met ons?

Contact op maat

Offline

Stel, je hebt een vraag aan Zilveren Kruis. Kan ik dan voorspellen of je op de website gaat kijken of ons gaat bellen?

Soms wel. Maar ook vaak genoeg niet. Daarom zou ik er graag meer over weten. Zo kan ik onze service online en aan de telefoon verbeteren.

Uit onderzoek blijkt dat klanten op verschillende manieren antwoorden vinden op precies dezelfde vraag. De 1 kijkt op de website, terwijl de ander liever belt, appt of chat.

Welke weg je bewandelt op zoek naar antwoord, hangt voor een belangrijk deel af van de situatie. En wat ervoor nodig is om je gerust te stellen. Dat is voor iedereen anders.

Hoe is dat voor jou?

Wat doe jij als je een vraag hebt aan een bedrijf als Zilveren Kruis? Daarover ga ik graag met je in gesprek.

Nog kort iets over mezelf. Ik ben Ruud en ik werk bij Zilveren Kruis als Business Change Manager. In die rol doe ik mijn best de service voor onze klanten steeds verder te verbeteren. Daarbij kijk ik bijvoorbeeld naar de kwaliteit van onze website en de klantenservice. Hoe jij het contact met Zilveren Kruis ervaart, helpt mij verder. Dus ik hoor graag van je.

Meer informatie over dit thema

Als verzekerden een vraag hebben, dan kijken ze soms op onze website. Soms nemen ze contact op met een van onze collega's. Ook als mensen dezelfde vraag hebben, kan de keuze voor contact verschillen. In dit thema gaan we in gesprek over wat deze keuze bepaalt. Zo maken we onze service, online en via onze medewerkers, steeds beter.
Forum - Threadlijst
Van