In mijn Zilveren Kruis staat veel informatie over je verzekering. Hoe vind jij er je weg?

Voormalig community-lid
Voormalig community-lid

Met mijn collega’s verbeter ik Mijn Zilveren Kruis steeds verder. En dat doen we graag samen met onze verzekerden. Ik ben benieuwd hoe jij je weg vindt in Mijn Zilveren Kruis.

Mijn Zilveren Kruis is de plek waar je informatie vindt over jouw eigen verzekering. Ook kun je hier ook allerlei verzekeringszaken zelf regelen.

Wil jij mij helpen? Log dan in op Mijn Zilveren Kruis. Ik ben benieuwd naar jouw blik op onderstaande vragen:

  • Welke functies helpen jou om je weg te vinden op Mijn Zilveren Kruis?
  • Waar kunnen we het makkelijker maken om je informatie te vinden?

03-12-2020 - update van de moderator:
Afgelopen maanden gingen jullie met Cynthia in gesprek over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis. Hier kwamen een aantal mooie ideeën en wensen uit. In het afsluitende blogartikel ‘Dit zijn jullie 5 verbeterwensen voor Mijn Zilveren kruis’ blikken Rogier en Cynthia terug op de gesprekken over het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis op Samen.

Heb jij een nieuw idee om Mijn Zilveren Kruis te verbeteren? Open dan een nieuw idee en ga erover in gesprek.

Bovenliggend
  • Op zich lukt het best je weg te vinden in de verzekering. Maar als je bijvoorbeeld eens per jaar de verzekering wilt vergelijken met andere aanbieders wordt het al lastiger. Daar kan Zilveren Kruis uiteraard niets aan doen. Het ligt er meer aan dat niet alle aanbieders op uniforme wijze werken.

    Voor de rest ben ik prima in staat mijn weg te vinden in de voorwaarden en vergoedingen. En de verschillen tussen Basis Budget, Zeker en Exclusief zijn mij duidelijk.

Reageren
  • Op zich lukt het best je weg te vinden in de verzekering. Maar als je bijvoorbeeld eens per jaar de verzekering wilt vergelijken met andere aanbieders wordt het al lastiger. Daar kan Zilveren Kruis uiteraard niets aan doen. Het ligt er meer aan dat niet alle aanbieders op uniforme wijze werken.

    Voor de rest ben ik prima in staat mijn weg te vinden in de voorwaarden en vergoedingen. En de verschillen tussen Basis Budget, Zeker en Exclusief zijn mij duidelijk.

Onderliggend
Geen gegevens