Keuzemenu veranderen

Wat is het idee?

Het bandje wat afgespeeld wordt is iedere keer weer een bron van ergernis als je naar de klantenservice belt.

Dit is al jaren en zo en menigmaal mijn ongenoegen hierover geuit aan de medewerker die ik aan de lijn kreeg en ook die bevestigd het knullige ervan

Kan het niet eens anders via een normaal keuze menu zonder het inspreken van huisnummer, geboortedatum en postcode. Als je er al doorheen komt moeten deze gegevens opnieuw worden gemeld aan de medewerker van de klantenservice dus wat is het nut ervan dat je deze ook moet inspreken?

Zilveren Kruis heeft gereageerd op jouw idee

Hoi Ton,  

Je loopt tegen het probleem aan dat je huisnummer niet wordt herkend in het keuzemenu. Ik snap dat dit frustrerend is.  Je wil een eenvoudiger keuzemenu waarbij je niet eerst je persoonsgegevens hoeft in te spreken. Ik besprak jouw idee met mijn collega’s.  

De herkenning in het keuzemenu werkt soms niet helemaal zoals het hoort.  
Technisch gezien werkt het keuzemenu, maar we merken dat de herkenning soms door verschillende oorzaken beïnvloed wordt. Zo kan het voorkomen dat wanneer twee dezelfde cijfers achter elkaar worden genoemd, het systeem dit als één cijfer herkent. Dan krijgt de medewerker klantenservice niet de juiste gegevens te zien en moeten zij deze nog een keer vragen.  

We hopen dat we dit jaar over kunnen stappen naar een ander systeem.  
Dit zorgt er mogelijk voor dat de herkenning van gegevens steeds beter gaat. Zodat direct de juiste gegevens zichtbaar zijn voor onze klantenservice. Zo ben je sneller geholpen!   

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Dit helpt ons de service beter te maken.

Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.  

Hartelijke groet, 

Carola 

Bovenliggend Opmerking Onderliggend