Gesloten ideeën
We sluiten ideeën waar geen reactie meer komt. Of die geen idee zijn. Je kunt ze nog wel lezen.
Betreft: Ongenoegen over het niet vergoeden door Zilveren Kruis van 'tand'-kosten uit medische noodzaak ondanks aanvullende 'tand-verzekering' Beste heer, mevrouw van het Zilveren Kruis , Ik wil graag mijn ongenoegen over het volgende kwijt aan...
Beste mensen, Ik ben sinds een paar jaar onder behandeling bij een dermatoloog in Zwolle voor parapsoriasis, omdat Zwolle geen thuisbelichting doet en de drie keer per week belichten in het ziekenhuis een zware belasting vind ben ik doorverwezen naar...
gaarne mededelingen en rekeningen/declaraties per post ontvangen. Dit is nodig omdat dit nu door mijn kinderen wordt gedaan via internet, mijn vrouw kan dit niet en ik ben zelf hiertoe ook niet goed meer in staat. Ik wil mijn kinderen hier ook niet...
Ik ben al sinds 2018 bij Zilveren kruis. 4 jaar al loyale klant. Ik zou ook niet overstappen naar een andere Zorgaanbieder. Ik heb nooit overweegt om over te stappen. Ik heb in 4 jaar tijd geen grote operaties en/of uberhaubt bijzonderheden gehad...
Nu wordt de neuro-stimulator - om zeer moverende reden - alleen vergoed/toegepast wanneer een rug operatie is voorafgegaan en de rugoperatie geen afdoende heil heeft gebracht. In enkele situaties - de onze :-) - geeft de orthopeed aan dat een operatie...
Waarom staat er op de declaratie alleen dat het van de apotheek is en niet om welke medicijnen het gaat, dat lijkt mij makkelijker, hoef ik niet de apotheek te bellen welke medicijnen er niet vergoed worden.
Ik kreeg deze week een betalingsmelding van mijn eigen bijdrage. Het bedrag is 331,25 euro in 1 keer. Is er een mogelijkheid dit bedrag in 4 te delen en maandelijks een kwart te betalen? Het zou mij zo goed uitkomen als dit kan.... Groet Ben...
Mijn wens is dat er een rubriek is waar je een vraag kan stellen en het antwoord op je gemak kunt na lezen. Ik heb nu bv de vraag waarom de hallux 94.70 euro declareert. Terwijl de pedicure nog niet eens de 37,50 euro ontvangt die ze normaal rekent...
Uren bezig geweest om een ingediende declaratie terug te ontvangen. Geen mogelijkheid om medewerker administratie te spreken Geen mail ontvangen waarom declaratie niet vergoed werd Na elk telefoontje hierover een ander verhaaltje Echt...
Mijn wens is dat er meer gecontroleerd wordt op de declaraties die ingediend worden door de zorgverleners. Deze foute declaraties (ingestuurd in een periode van 6 maanden) is in mijn ogen pure fraude! En dit is dan nog maar peanuts van het geheel! ...