Hero Image

Hulp bij het kiezen van je verzekering

Je verzekering kiezen of veranderen: dat doet iedereen anders.

De een wil het snel kunnen regelen, geen gezeur. De ander zoekt het eerst tot op de bodem uit. En dan is er nog een groep die twijfelt en eigenlijk wel wat hulp verwacht bij het kiezen.

Je weet meteen bij welke groep jij hoort, toch? Want nog maar een paar maanden geleden nam je een beslissing voor je zorgverzekering in 2022.

Waar liep jij tegenaan toen je je verzekering koos of veranderde? En wat ging soepel?

Welke hulp verwacht je van (de website van) Zilveren Kruis bij het maken van je keuze?

Met jouw antwoord maken we onze website voor komend jaar weer beter, zodat het makkelijker wordt om een pakket te kiezen

Log in en reageer

Bovenliggend
  • Offline

    Op zich geen enkel probleem met het kiezen van de aanvullende verzekering (ik vind het gewoon leuk om mij in te lezen en zaken uit te zoeken).

    Waar ik mij wel zorgen over maak zijn de mensen die laag geletterd zijn / de taal niet machtig / digibeten / mensen die uit kostenoverweging geen aanvullende verzekering (kunnen) nemen.

    Kortom of een deel van de klanten überhaupt wel een juiste keuze kunnen maken waarbij de vraag is of je via de website die groep mensen wel kunt bereiken / helpen.

    Ik zit dan meer te denken aan hulp via gemeente / instellingen / organisatie of welke partij dan ook en ja dus niet exclusief voor ZK maar in het algemeen zorgen dat de persoon de juiste (aanvullende) verzekering krijgt.

    Want dat moet toch het doel zijn dat een ieder de verzekering heeft die bij hem of haar past.

Reactie
  • Offline

    Op zich geen enkel probleem met het kiezen van de aanvullende verzekering (ik vind het gewoon leuk om mij in te lezen en zaken uit te zoeken).

    Waar ik mij wel zorgen over maak zijn de mensen die laag geletterd zijn / de taal niet machtig / digibeten / mensen die uit kostenoverweging geen aanvullende verzekering (kunnen) nemen.

    Kortom of een deel van de klanten überhaupt wel een juiste keuze kunnen maken waarbij de vraag is of je via de website die groep mensen wel kunt bereiken / helpen.

    Ik zit dan meer te denken aan hulp via gemeente / instellingen / organisatie of welke partij dan ook en ja dus niet exclusief voor ZK maar in het algemeen zorgen dat de persoon de juiste (aanvullende) verzekering krijgt.

    Want dat moet toch het doel zijn dat een ieder de verzekering heeft die bij hem of haar past.

Onderliggend