Binnen Zilveren Kruis zijn we altijd bezig om verbeteringen voor onze klanten neer te zetten. Daarvoor willen we natuurlijk weten wat onze klanten belangrijk vinden. We betrekken klanten dan ook op verschillende manieren. We kijken wat klanten ons al verteld hebben, bijvoorbeeld in telefoongesprekken of in een feedbacktool op onze website. Maar we doen bijvoorbeeld ook klantinterviews en usertesten. En we gaan natuurlijk ook hier op Samen met jullie in gesprek.
Experts binnen Zilveren Kruis gaan met jullie in gesprek over een onderwerp binnen hun vakgebied. De onderwerpen van gesprekken kunnen ook heel verschillend zijn. Denk bijvoorbeeld aan het verbeteren van Mijn Zilveren Kruis, maar ook aan het mogelijk maken van digitaal contact met je zorgverlener.
Nu zijn we bezig met het verbeteren van Samen zelf. Wij betrekken jullie, als kenners van Samen, daar graag bij. Ik ben benieuwd wat een gesprek over verbeteringen voor jou interessant maakt. Wanneer doe je graag mee en wanneer haak je juist af?
22-01-2021 - update van de moderator:
Afgelopen weken gingen jullie met Martin in gesprek over het verbeteren van het Samen platform. In het tabblad ‘Waar staan we nu’ bovenaan deze pagina lees je wat Martin met jullie input heeft gedaan.
Loop je nog ergens tegenaan? Of heb je een idee om Samen te verbeteren? Deel deze in het topic: Deel jouw eerste ervaringen met Samen